Jak funguje zákaznický trezor v našem e-shopu?

Přidáno: 24.04.2019


Jak funguje zákaznický trezor v našem e-shopu?


Naši zákazníci si v poslední době určitě všimli novinku při uvádění způsobu dopravy na našem e-shopu. Ke kurýrovi přibyla možnost  uložit do zákaznického trezoru - co to znamená?


Zákaznický trezor je exkluzivní možnost naší společnosti, kterou poskytujeme našim zákazníkům.

Mají možnost si své stříbro u nás uschovat a nechat si ho po vyžádání poslat na adresu.


 

Jaký to má význam? A jakou to má pro zákazníka výhodu?


Zákaznický trezor má několik výhod:


-Umožňuje nakupovat po pár mincích, ukládat do trezoru a nechat si to poslat najednou, přičemž poštovné zaplatíte pouze jednou

- díky této výhodě nakupujete stříbro vždy za aktuální tržní cenu

- Pokud se hodnota nákupů vyšplhá nad 30 000 czk, zašleme Vám to samozřejmě zdarma

- Umožňuje nakupovat stříbro pravidelně, bez stálého proplácení poštovného


Jak to tedy vypadá, když si účet otevřu? Jaký je postup?


1. Krok - učinění objednávky - pokud si vyberete způsob platby převod na účet, zobrazí se Vám i možnost uložit do zákaznického trezoru

2. Krok - na e-mail, který jste zadali Vám budou poslány platební pokyny s informací, že po přijetí platby Vaše zboží uložíme do zákaznického trezoru

3. Krok - kdy je zboží zaplaceno, informujeme Vás mailem, že jsme vaši platbu obdrželi a zboží bylo uloženo. Zákaznícky trezor tedy už máte, nyní si do něj můžete přidávat stříbro, například i po jedné minci, vždy za aktuální cenu

4. Krok - v zákaznickém trezoru už máte nějaké zboží, nyní si ho chcete nechat poslat na adresu. Je to jednoduché - stačí nás o to požádat e-mailem (nebo telefonicky), případně při poslední objednávku uvést do poznámky, že si své zboží chcete nechat poslat. Výše poštovného se vypočítá podle množství zboží v trezoru, nad 30 000 czk je doprava zdarma


Zpět na seznam článků
Copyright 2019 - 2020 © stribronaprodej.cz